Co jest modne, a co modne się tylko wydaje – czyli jak rozpoznać potencjał lokalizacji pod inwestycję hotelową

Podziel się

Panel dyskusyjny poświęcony tematyce hotelowej z pewnością będzie ciekawą częścią merytoryki.

Co jest modne, a co modne się tylko wydaje – czyli jak rozpoznać potencjał lokalizacji pod inwestycję hotelową. O powiązaniach turystycznych, biznesowych i społecznych w ocenie potencjału lokalizacji inwestycji hotelowej usłyszymy w trakcie pierwszego dnia PRES Polish Real Estate Summit 2024.

Czy warto inwestować w hotele resortowe? Jaka jest rzeczywista potrzeba rynku na takie obiekty noclegowe? Członkowie debaty postarają się wskazać realne przełożenie mnogości atrakcji na sukces inwestycji. W roli moderatora wystąpi Jerzy Miklewski (CEO, Projekt Hotel), a w fotelach obok na scenie zasiądą:

  • Jan Karpiel-Bułecka (architekt, CEO, Karpiel Steindel Architektura),
  • Rafał Kincer (prezes zarządu, Polski Holding Hotelowy),
  • Marlena Kosiura (analityczka, założycielka portalu InwestycjewKurortach.pl),
  • Wiktor Wróbel (prezes zarządu spółki Nosalowy Dwór).

Czy emocje związane z odbiorem zachwycającego otoczenia przez potencjalnych gości są ważniejsze od rzeczowej analizy miejsca pod inwestycję? Na te i inne nurtujące pytania, uczestnicy czwartej edycji zakopiańskiej konferencji z pewnością usłyszą konstruktywne odpowiedzi.