PRELEGENCI PRES 2024

Mirosław Barszcz

Inavia ASI
prezes zarządu

Mirosław Barszcz

Inavia ASI
prezes zarządu

Prezes spółki Inavia ASI. Członek Rady Nadzorczej spółki RAEN S.A. W latach 2016-2019 pełnił funkcję Prezesa Zarządu BGK Nieruchomości S.A. (następnie PFR Nieruchomości S.A.), od 2016 r. do 2020 r. był członkiem Rady Nadzorczej PKO BP S.A., gdzie sprawował funkcję Przewodniczącego Komitetu Audytu i Członka Komitetu Strategii. 

Doświadczenie, zdobywał m.in. w międzynarodowych firmach doradczych i prawniczych (m.in. EY, Baker&McKenzie) oraz w administracji rządowej. Pełnił funkcję Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Finansów, Ministra Budownictwa oraz Koordynatora Rady Mieszkalnictwa.

Tomasz Bojęć

ThinkCo
partner zarządzający

Tomasz Bojęć

ThinkCo
partner zarządzający

Architekt i strateg wizerunkowy. Przez wiele lat dziennikarz z doświadczeniem w prasie codziennej, lifestylowej i branżowej. Specjalista w obszarze wpływu ekonomii współdzielenia na rynek nieruchomości, w szczególności w przestrzeniach pracy i usług. Współzałożyciel ThinkCo, firmy specjalizującej się w analizowaniu rynku nieruchomości i tworzeniu strategii nowych inwestycji. Fundator Fundacji Rynku Najmu, organizacji powstałej w celu profesjonalizacji i tworzenia standardów najmu w Polsce.

Mateusz Bonca

JLL
ceo Poland

Mateusz Bonca

JLL
ceo Poland

Lider posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i strategicznym doradztwie dla wiodących firm w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Od 2020 roku jest Prezesem Zarządu Jones Lang LaSalle w Polsce, odpowiadającym za lokalne usługi doradcze firmy i nadzorującym Centre of Excellence dla regionu EMEA. Przed dołączeniem do JLL, Mateusz Bonca był Prezesem (wcześniej Wiceprezesem) Zarządu Grupy LOTOS S.A. (2016-2019). W latach 2012-2016 pracował jako Dyrektor w Deutsche Bank AG we Frankfurcie nad Menem, w Niemczech. Wcześniej, w latach 2010-2012, kierował zespołami konsultacyjnymi jako Manager w Peppers and Rogers Group na Bliskim Wschodzie, a w latach 2004-2010 pracował w McKinsey & Company, realizując projekty w różnych branżach, m.in. w Niemczech, Czechach, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Portugalii, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Bahrajnie, Belgii, Południowej Afryce i Turcji. Mateusz Bonca posiada stopień doktora nauk ekonomicznych, studiował w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Al Akhawayn w Maroku. Posługuje się biegle językiem angielskim, dobrze zna język niemiecki i zna podstawy nowożytnej arabszczyzny standardowej oraz marokańskiego dialektu.

Elżbieta Chmiel

PFR Nieruchomości
członkini zarządu

Elżbieta Chmiel

PFR Nieruchomości
członkini zarządu

Finansistka i menedżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowych grupach kapitałowych.

Posiada ogromne doświadczenie w zakresie szeroko rozumianego zarządzania operacyjnego oraz strategicznego, jak również finansów przedsiębiorstw.

Zajmowała się między innymi współtworzeniem strategii finansowo-handlowych, analizami wyników, merytorycznym i personalnym nadzorowaniem działów finansowych oraz zarządzaniem zasobami ludzkimi, również na poziomie międzynarodowym. Wdrażała w organizacjach systemy, w tym zintegrowany system zarządzania SAP. Jest pasjonatką ekonomii behawioralnej.

Ukończyła m.in. studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w dyscyplinie ekonomii oraz Akademię Leona Koźmińskiego, w programie studiów w języku niemieckim, uzyskując tytuł Executive Master of Business Administration.

Katarzyna Chwalbińska-Kusek

Baker Tilly TPA
Partner, Head of ESG Advisory

Katarzyna Chwalbińska-Kusek

Baker Tilly TPA
Partner, Head of ESG Advisory

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z ESG (Environmental, Social, Governance) i zrównoważonym rozwojem dla znanych międzynarodowych oraz lokalnych podmiotów. Od 2008 roku jest aktywnie zaangażowana w tworzenie strategii zrównoważonego rozwoju opartych o strategie dekarbonizacji oraz budowanie wartości społecznej, w tym celu współpracuje z czołowymi międzynarodowymi organizacjami.

Posiada kompetencje w obszarze raportowania danych z obszarów ESG z wykorzystaniem międzynarodowych metodologii oraz celów zrównoważonego rozwoju (SDGs). Obecnie przygotowuje klientów do raportowania w ramach wytycznych określonych w Dyrektywie CSRD (ESRS). Specjalizuje się w kwantyfikowaniu wartości społecznej wypracowywanej przez firmy.

Partnerka, szefowa praktyki doradztw ds. ESG. Doradczyni zarządów firm, ekspertka komitetu ds. Nieruchomości Krajowej Izby Gospodarczej; przewodnicząca zespołu roboczego ds. opracowania wytycznych sektorowych do Taksonomii UE przy Ministerstwie Rozwoju i Technologii. Wykładowczyni akademicka, trenerka biznesu.

 

Robert Chojnacki

REDNET Property Group
założyciel serwisu TabelaOfert.pl, prezes zarządu Rednet24

Robert Chojnacki

REDNET Property Group
założyciel serwisu TabelaOfert.pl, prezes zarządu Rednet24

Ekspert rynku nieruchomości mieszkaniowych z ponad 20 letnim doświadczeniem. Założyciel i współwłaściciel serwisu tabelaofert.pl, REDNET Property Group, REDNET24. Autor wielu raportów, analiz i sprawdzających się prognoz rynku mieszkaniowego, prelegent na licznych konferencjach dotyczących rynku nieruchomości zarówno w kraju, jak i za granicą, stały komentator rynku nieruchomości w mediach.

Przemysław Dziąg

PZFD
zastępca dyrektora generalnego, dyrektor działu prawnego

Przemysław Dziąg

PZFD
zastępca dyrektora generalnego, dyrektor działu prawnego

Przemysław Dziąg, radca prawny, uczestnik studiów doktoranckich w Instytucie Nauk Prawnych PAN; od kilku lat reprezentuje Polski Związek Firm Deweloperskich w pracach legislacyjnych dotyczących szeroko rozumianego procesu inwestycyjno-budowlanego, w tym planowania przestrzennego oraz ustawy prawo budowlane. Jest autorem licznych analiz oraz opinii prawnych, a także artykułów i komentarzy prasowych dotyczących problematyki prawa nieruchomości, w szczególności z zakresu ustawy deweloperskiej, użytkowania wieczystego i prawa budowlanego.

Jan Dziekoński

FLTR.pl
ekspert rynku, ceo

Jan Dziekoński

FLTR.pl
ekspert rynku, ceo

Od 10 lat na rynku nieruchomości – zawodowo i prywatnie. Kiedyś jako współzałożyciel startup’u inwestycyjnego, później prywatny inwestor, następnie członek zarządu dużej grupy nieruchomościowej Mzuri. Równolegle od 2008 roku aktywny jako konsultant biznesowy dla największych polskich i międzynarodowych firm. Obecnie łączy oba doświadczenia, działając w ramach butikowej firmy doradczej FLTR. Prowadzi również blog, kanał YouTube i podcast poświęcone rynkowi nieruchomości.

Karol Dzięcioł

DEVELIA
doradca ds. rozwoju biznesu

Karol Dzięcioł

DEVELIA
doradca ds. rozwoju biznesu

Ma ponad 17 lat doświadczenia na rynku nieruchomości. Obecnie jest doradcą ds. rozwoju biznesu w spółce Develia S.A. odpowiedzialnym między innymi za rozwój współpracy joint-venture, segment PRS oraz M&A. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje m.in.: REAS (JLL Living), firmę zajmującą się profesjonalnym doradztwem na rynku mieszkaniowym, gdzie był dyrektorem działu doradztwa deweloperskiego i wycen. Ponadto, przez wiele lat odpowiadał za procesy nabywania nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych w firmach HB Reavis i Echo Investment. W ostatnich latach jako członek zarządu z sukcesem wprowadził na polski rynek brytyjską firmę Frontier Estates, gdzie realizował między innymi rozwój inwestycji PRS, student housing oraz inwestycje logistyczne/SBU. 

Katarzyna Dzięcioł

LISA
founder

Katarzyna Dzięcioł

LISA
founder

W branży nieruchomości od 17 lat. W 2020 założyła własną działalność doradczą skupiającą się na procedowaniu inwestycji mieszkaniowych i towarzyszących w trybie specustawy mieszkaniowej („lex deweloper”), którymi zajmuje się od 2018. Obecnie współpracuje przy 5 takich procesach w Warszawie oraz 2 w Łodzi i Gdańsku.

Ścieżkę zawodową zaczęła w Urzędzie m. st. Warszawy, w którym przez 8 lat pracowała w Wydziale Architektury na Białołęce i Biurze Gospodarki Nieruchomościami na Mokotowie. Była członkiem zespołu doradztwa deweloperskiego w REAS - firmie doradczej na rynku mieszkaniowym. W latach 2018-2020 jako Transaction Manager w Upper Finance Group zaczęła swoją wieloletnią przygodę ze specustawą mieszkaniową.

Jest absolwentką Międzywydziałowego Studium Gospodarki Przestrzennej na SGGW.

Karolina Furmańska

Cushman & Wakefield
associate, Living Sector

Karolina Furmańska

Cushman & Wakefield
associate, Living Sector

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe w transakcjach, doradztwie i badaniach rynku nieruchomości. Koncentruje się na sektorze Living (mieszkania na sprzedaż, mieszkania na wynajem, domy studenckie i coliving). Przed dołączeniem do Cushman & Wakefield, Karolina była członkiem zespołu Residential Investment w JLL, który zajmował się doradztwem transakcyjnym obejmującym aktywa generujące dochód w sektorze mieszkaniowym.

Karolina ukończyła Politechnikę Warszawską na kierunku Geodezja i Kartografia, specjalność: Systemy Informacji Przestrzennej oraz SGGW Międzywydziałowe Studium Gospodarki Przestrzennej, a także studia podyplomowe z Zarządzania Nieruchomościami na Uniwersytecie Warszawskim.

Aleksandra Gawrońska

JLL
dyrektorka zespołu Badań Rynku Mieszkaniowego

Aleksandra Gawrońska

JLL
dyrektorka zespołu Badań Rynku Mieszkaniowego

Kieruje Zespołem Badań Rynku Mieszkaniowego, który w JLL odpowiedzialny jest za realizację stałego monitoringu rynku deweloperskiego oraz przygotowanie raportów dotyczących tego sektora w wybranych polskich miastach. Do jej głównych zadań należy przygotowywanie analiz rynkowych dla klientów zewnętrznych: deweloperów, funduszy oraz firm związanych z rynkiem mieszkaniowym.

Posiada bogate doświadczenie związane z rynkiem nieruchomości komercyjnych, zdobyte w trakcie blisko 8 lat pracy w międzynarodowej firmie doradczej Colliers International, gdzie była odpowiedzialna za publikacje, raporty i analizy na temat rynku nieruchomości biurowych w Polsce. W 2018 roku dołączyła do zespołu Badań Rynku i Analiz w REAS, który z dniem 1 grudnia 2018 roku stał się częścią JLL. Jest również autorką artykułów w prasie branżowej oraz publikacji zawierających analizy rynku mieszkaniowego w Polsce.

dr Jan Gąsiorowski

Wolf Theiss
senior associate

dr Jan Gąsiorowski

Wolf Theiss
senior associate

Specjalizuje się głównie w finansowaniu nieruchomości i transakcji fuzji i przejęć. Doradzał przy licznych transakcjach finansowania i refinansowania budynków magazynowych, prestiżowych biurowców oraz centrów handlowych. Dzięki doświadczeniu w transakcjach obejmujących złożone struktury finansowania, zapewnia profesjonalne doradztwo przy rozmaitych projektach nieruchomościowych. Jan jest adwokatem, autorem licznych publikacji w czołowych polskich czasopismach oraz Senior Associate w zespole Bankowości i Finansów kancelarii Wolf Theiss w Polsce.

Jakub Gładysz

CitySense
analityk rynku nieruchomości, partner

Jakub Gładysz

CitySense
analityk rynku nieruchomości, partner

Analityk rynku nieruchomości i partner w firmie CitySense pomagającej firmom z branży nieruchomości rozwiązać spory z lokalnym samorządem i mieszkańcami, przyspieszając proces inwestycyjny. Ekspert od rozwoju miast, od 2017 związany z organizacją Lepszy Służewiec. Przewodniczący Branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds. mobilności przy Biurze Architektury i Planowania Przestrzennego.

Marcin Golly

I Asset Management UAB
dyrektor inwestycyjny

Marcin Golly

I Asset Management UAB
dyrektor inwestycyjny

Ekspert rynku nieruchomości, PPP i infrastruktury z 16-letnim doświadczeniem. Obecnie zajmuje stanowisko Dyrektora Inwestycyjnego w I Asset Management UAB, gdzie jest odpowiedzialny za zarządzanie funduszem CEE Student Housing Fund i jego projektami inwestycyjnymi na terytorium Polski. W ramach fundusze powstaje portfel obiektów PBSA pod marką SHED Living, w tym z sukcesem funkcjonujący od września 2023 r. obiekt SHED Living Kraków oraz w trakcie realizacji lub projektowania projekty deweloperskie na ponad 2.000 miejsc noclegowych.

 

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Grupie NDI, gdzie przez 14 lat był odpowiedzialny za rozwój biznesu całej grupy i spółek deweloperskich z grupy. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Inwestycje i Nieruchomości. Na Uniwersytecie Gdańskim ukończył również studia podyplomowe z wyceny, zarządzania i pośrednictwa w nieruchomościach, a na którym obecnie wykłada tematykę związaną z zarządzaniem projektami i ryzykiem.

Radosław Górecki

PKF Polska
dyrektor biura marketingu i komunikacji

Radosław Górecki

PKF Polska
dyrektor biura marketingu i komunikacji

Posiada wieloletnie doświadczenie w dziennikarstwie ekonomicznym, marketingu i komunikacji. Obecnie odpowiada za kompleksowe działania marketingowe i komunikacyjne Grupy PKF, jednej z największych firm audytorsko-konsultingowych w Polsce. Przez ponad 20 lat był związany z rynkiem nieruchomości, pełniąc kluczowe funkcje komunikacyjne. Pracował jako rzecznik prasowy i dyrektor ds. komunikacji w firmie 7R, a wcześniej przez niemal sześć lat kierował działem PR w Ghelamco. Praktyczne doświadczenie w dziennikarstwie zdobył w "Pulsie Biznesu" oraz "Dzienniku", a także jako wicenaczelny magazynów "Eurobuild CEE" i "Gazety Bankowej." Karierę w PR rozpoczął w Colliers International. Pasjonuje się architekturą, mediami, nowymi technologiami oraz ich wpływem na gospodarkę.

Bartosz Guss

PZFD
dyrektor generalny

Bartosz Guss

PZFD
dyrektor generalny

Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w 1999 roku. Od 2000 roku do 2024 roku był pracownikiem poznańskiego samorządu. Początkowo pełnił m.in. funkcję Dyrektora Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, by w latach 2018- 2024 objąć stanowisko Zastępcy Prezydenta miasta Poznania.

Od lipca br. rozpoczął karierę w Polskim Związku Firm Deweloperskich na stanowisku Dyrektora Generalnego.

Prywatnie uprawia triathlon oraz bieganie. Do jego pasji należy podróżowanie, chodzenie po górach oraz czytanie książek historycznych.

Jan Karpiel-Bułecka

Karpiel Steindel Architektura
architekt, CEO

Jan Karpiel-Bułecka

Karpiel Steindel Architektura
architekt, CEO

Grzegorz Kawecki

Pekabex Development
ceo

Grzegorz Kawecki

Pekabex Development
ceo

1997–2006 – CMO i CME KOMFORT.

2006–2018 Deputy CEO i CEO SGI Sp. z o.o.

2019  doradca  giełdowych spółek deweloperskich.

2020 -2023 Deputy CEO Marvipol Development S.A.

2023 Deputy CEO Linkcity S.A. Bouygues France.

Od 16.10. 2023 CEO Pekabex Development

Ekspert zarządu Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Współpracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Instytutu Kapitału Ludzkiego.

Rafał Kincer

Polski Holding Hotelowy
prezes zarządu

Rafał Kincer

Polski Holding Hotelowy
prezes zarządu

W dniu 15 lipca 2024 r. funkcję Prezesa Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego sp. z o.o. objął Rafał Kincer.

Rafał Kincer w latach 2004-2010 współtworzył i zarządzał jako dyrektor operacyjny, a potem prezes, siecią Hotele Diament.  Przez kolejne trzy lata był prezesem firmy Armada Development. W 2014 r. został dyrektorem operacyjnym sieci Nadwiślańska Agencja Turystyczna, wcześniej należącej do Kompanii Węglowej. W NAT odpowiadał za 17 hoteli i obiektów wypoczynkowych.

W 2018 r. został doradcą zarządu ds. hotelowych w Marvipol Development S.A., gdzie współtworzył koncepcje inwestycji hotelowych, a także bezpośrednio odpowiadał za współpracę z sieciami hotelowymi (m.in. Louvre Hotels Group, do której należy marka Royal Tulip) oraz za budowę hotelowego pionu operacyjnego w ramach organizacji. W 2022 został dyrektorem Royal Tulip Warsaw Apartments z 318 apartamentami w kompleksie Unique Tower.

W 1999 roku ukończył Politechnikę Śląską. Kurs z nowoczesnych narzędzi zarządzania ukończył w jednej z filii Harvard Business School. Studia MBA ukończył na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, a program studiów tworzony był we współpracy z Nottingham Trent University.

Kazimierz Kirejczyk

JLL
housing strategy advisor

Kazimierz Kirejczyk

JLL
housing strategy advisor

Należy do czołowych ekspertów rynku mieszkaniowego w Polsce, wspierających jego rozwój od wczesnych lat 90. Współzałożyciel i wieloletni prezes firmy doradczej REAS, która w grudniu 2018 weszła w struktury JLL. W ramach prac Zespołu Badań i Analiz Rynku Mieszkaniowego JLL, uczestniczy w realizacji kluczowych projektów doradczych, realizowanych dla deweloperów i inwestorów, aktywnych na polskim rynku mieszkaniowym. 

Kazimierz Kirejczyk jest także autorem dziesiątków artykułów w prasie specjalistycznej i szeregu publikacji fachowych poświęconych analizie rynku mieszkaniowego w Polsce. Jest często zapraszanym mówcą i uczestnikiem dyskusji w trakcie konferencji poświęconych rynkowi nieruchomości. Od wielu lat prowadzi także wykłady i szkolenia poświęcone rynkowi mieszkaniowemu.

Jakub Kompa

Citysense
partner inicjatywy Citysense

Jakub Kompa

Citysense
partner inicjatywy Citysense

Prezes Stowarzyszenia Lepszy Służewiec oraz Partner inicjatywy Citysense.pl.
Ekspert ds. społecznego otoczenia inwestycji. Specjalizuje się w budowaniu dialogu z mieszkańcami, władzami miejskimi oraz inwestorami.
Od lat związany z tworzeniem strategii PR i komunikacji dla inwestorów nieruchomościowych.

 

Małgorzata Kosińska

REIT Polska
prezeska

Małgorzata Kosińska

REIT Polska
prezeska

Pełni funkcję Prezesa organizacji REIT Polska zrzeszającej firmy i specjalistów z zakresu nieruchomości.

Misją oraz podstawowym zadaniem Stowarzyszenia jest inicjowanie i wspieranie – przy wykorzystaniu w jak najlepszej wierze wiedzy i doświadczenia jego członków– wszelkich działań prowadzących do stworzenia ram prawnych dla podmiotów działających w formule REIT, a także popularyzacji tego typu rozwiązań wśród polskich obywateli i instytucji. 

Obecnie prowadzi również pracę jako niezależny konsultant dla czołowych firm związanych z rynkiem nieruchomości. Swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach zarządczych, w branży nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, w międzynarodowych oraz polskich firmach, do których należą Centrum Bankowo-Finansowego „Nowy Świat” S.A  Pirelli Pekao Real Estate, BPH TFI, BZWBK, DTC, Knight Frank, PwC. W firmach tych pełniła różne funkcje managerskie , w tym m.in. funkcję Prezesa Zarządu. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej uczestniczyła w wielu różnych projektach dotyczących nieruchomości komercyjnych oraz w prowadzeniu inwestycji na rynku mieszkaniowym. Prowadziła projekty, w których odpowiedzialna była za porządkowanie wybranych aktywów i ich restrukturyzację, procesy inwestycyjne oraz due dilligence. Jest absolwentką Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych SGH i Sheffield Hallam University.

Marlena Kosiura

InwestycjewKurortach.pl
analityczka, założycielka portalu InwestycjewKurortach.pl

Marlena Kosiura

InwestycjewKurortach.pl
analityczka, założycielka portalu InwestycjewKurortach.pl

Karierę rozpoczynała pracując wiele lat jako dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej specjalizujący się w tematyce politycznej i gospodarczej. Od kilkunastu lat związana jest z rynkiem nieruchomości turystycznych. Prowadzi działania z zakresu analiz, doradztwa i consultingu dla branży nieruchomości, miejscowości turystycznych i uzdrowisk.

Jest założycielem portalu InwestycjewKurortach.pl i jego głównym analitykiem. Od 2008 roku wnikliwie przygląda się rozwojowi w Polsce rynku condohoteli i apartamentów wakacyjnych, mieszkań na wynajem krótkoterminowy w kurortach i miastach analizując nowe projekty, warunki biznesowe takich projektów, a także niejasności panujące w tym segmencie w naszym kraju.

Autorka wielu raportów i stały komentator w publikacjach nt. kurortów oraz rynku nieruchomości m.in. w Dzienniku Gazecie Prawnej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Parkiecie. Regularnie występuje jako ekspert w czasie najważniejszych wydarzeń branży nieruchomości, hotelowej i biznesowej, w tym m.in. na konferencji Hotel Trends, Capital Market Forum, Forum Finansów i Inwestycji Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych oraz Forum Inwestycyjne dziennika "Parkiet".

Analizuje i propaguje ekologiczne konteksty rozwoju kurortów, od lat działa na rzecz ich zrównoważonego rozwoju oraz poszanowaniem historii polskich uzdrowiskach.

Katarzyna Koszel-Zawadka

BAKER TILLY LEGAL POLAND
partnerka | radczyni prawna

Katarzyna Koszel-Zawadka

BAKER TILLY LEGAL POLAND
partnerka | radczyni prawna

Od ponad 15 lat doradza inwestorom krajowym i zagranicznym przy transakcjach nabywania i sprzedaży nieruchomości komercyjnych (galerii handlowych, budynków biurowych, centrów logistycznych).

Jej doświadczenie obejmuje także bieżące doradztwo w sprawach z zakresu prawa gospodarczego i cywilnego oraz w przedsięwzięciach typu joint-venture na rynku nieruchomości komercyjnych.

Uczestniczyła w wielu transakcjach finansowania i refinansowania nieruchomości i procesach due diligence dotyczących spółek, nieruchomości oraz farm wiatrowych, w szczególności w zakresie tytułu do nieruchomości, umów najmu oraz dzierżawy, kwestii korporacyjnych oraz praw własności intelektualnej.

Wiodąca ekspertka rekomendowana przez ranking Legal 500 w kategorii Real Estate.

Prelegentka i moderatorka na konferencjach nieruchomościowych oraz mentorka w programie Top Women Real Estate.

W 2022 roku została mianowana nowym Partnerem kancelarii, a od 2023 roku kieruje warszawskim biurem Baker Tilly Legal Poland.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ośrodka Studiów Prawa Amerykańskiego organizowanego przez University of Florida na Uniwersytecie Warszawskim.

Posiada także ugruntowane kompetencje jako negocjator transakcyjny i biznesowy. 

Biegle posługuje się językiem angielskim.

Renata Kusznierska

Yugo
dyrektorka na Polskę, członkini zarządu

Renata Kusznierska

Yugo
dyrektorka na Polskę, członkini zarządu

Dyrektor na Polskę YUGO, członek Zarządu. Ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi w Europie Środkowo-Wschodniej. Od sześciu lat rozwija projekty co-livingowe oraz akademiki, współpracując z inwestorami międzynarodowymi. Jest członkiem Komitetu Nieruchomości przy Krajowej Izbie Gospodarczej, gdzie aktywnie uczestniczy w kształtowaniu polityki branży. Absolwentka Sheffield Hallam University i studiów podyplomowych z wyceny nieruchomości. Pasjonuje się malarstwem, co pozwala jej wyrażać kreatywność i odprężyć się poza pracą zawodową.

Tomasz Ladra

Buglo
regionalny kierownik sprzedaży

Tomasz Ladra

Buglo
regionalny kierownik sprzedaży

Regionalny Kierownik Sprzedaży Buglo. Ekspert rynku, mocno osadzony w branży, stale badający potrzeby rynku zarówno biznesowego jak i publicznego.

Maniak zdrowego trybu życia, zakręcony na punkcie kalisteniki - najlepiej na urządzeniach Buglo.

Michał Leszczyński

Polski Związek Firm Deweloperskich
prawnik

Michał Leszczyński

Polski Związek Firm Deweloperskich
prawnik

Ekspert prawa procesu inwestycyjnego, legislator, absolwent Krajowej Szkoły Administracji Publicznej. Od 2012 r. w resorcie budownictwa zajmował się tworzeniem otoczenia regulacyjnego sektora nieruchomości, w latach 2017-2018 był zastępcą dyrektora departamentu.

W latach 2019 - 2023 dyrektor biura odpowiedzialnego za planowanie urbanistyczne i strategię rozwoju regionalnego w Centralnym Porcie Komunikacyjnym.

Od 2023 r. prawnik w Polskim Związku Firm Deweloperskich, zajmujący się planowaniem przestrzennym, procesem budowlanym, zrównoważonym rozwojem.

Ekspert doradzający w procesach inwestycyjnych po stronie publicznej oraz prywatnej.

Autor i współautor publikacji prawniczych, m.in. komentarza do ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz specustawy mieszkaniowej.

Jacek Mamel

Buglo
dyrektor sprzedaży

Jacek Mamel

Buglo
dyrektor sprzedaży

Dyrektor Sprzedaży Buglo, odpowiedzialny za strategię sprzedażowo marketingową oraz kreowanie wizerunku firmy.

Z pasją wprowadzający na rynek innowacyjne rozwiązania w zakresie projektowania placów zabaw oraz przestrzeni miejskich.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w organizacjach międzynarodowych.

Prelegent spotkań w SARP, SAK oraz niezliczonych spotkań z najfajniejszymi architektami w Polsce i nie tylko.

Pasjonat szybkich samochodów i koszykówki.

Jerzy Miklewski

Projekt Hotel
ceo

Jerzy Miklewski

Projekt Hotel
ceo

Inspirator i organizator konferencji HOTEL INVESTORS MEETING, współtwórca i współwłaściciel firmy PROJEKT HOTEL, partner w firmie FORTECH CONSALTING, których głównym celem jest kompleksowa usługa doradcza świadczona na rzecz inwestorów hotelarskich i ich projektów inwestycyjnych. Niezależny konsultant i doradca. Od 2001 r. aktywnie i na własny rachunek działa w sektorze inwestycji hotelarskich, oferując swoje wieloletnie doświadczenie w zakresie definiowania i realizacji turystycznych (wcześniej jako ekspert Instytutu Turystyki w Warszawie, dyrektor inwestycyjny w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki S.A., ekspert programu „Turystyka Wspólna Sprawa, CEO firmy doradczej HOTELON), a także hotelarskich projektów inwestycyjnych popartych konkretnymi realizacjami. Analityk rynku hotelarskiego, a zwłaszcza sektora inwestycji hotelarskich. Udzielił konsultacji setkom przyszłych inwestorów hotelarskich. Przez wiele lat prowadził z sukcesami bliźniaczą działalność na terenie najpierw Ukrainy, a później Republiki Białoruś. Animator innych działań, w tym pro bono, na rzecz przyszłych kadr dla hotelarstwa w Polsce.

 

Agnieszka Mikulska

CBRE
associate director – research

Agnieszka Mikulska

CBRE
associate director – research

Odpowiada w zespole Research CBRE za analizy rynku mieszkaniowego i powiązanych sektorów (m.in. PRS, PBSA, budownictwo senioralne, hotele). Do CBRE dołączyła w 2019 roku. Wcześniej pracowała w JLL, a w latach 2005-2018 w firmie doradczej REAS.

Jest autorką lub współautorką szeregu opracowań, w tym: „Nie tylko nocleg – profesjonalizacja rynku prywatnych akademików w Polsce”, „Konwersje i zmiany przeznaczenia”, „Domy seniora w Polsce”. Brała również udział w pracach prognostycznych i tworzeniu modeli teoretycznych.

Ewa Palus

REDNET Property Group
kierownik działu consultingu

Ewa Palus

REDNET Property Group
kierownik działu consultingu

Główna analityczka w REDNET Property Group. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Z rynkiem nieruchomości związana od 2014 roku. Głównie specjalizuje się w tematach analiz rynku mieszkaniowego. Jest autorką wielu opinii, raportów, prezentacji, a także prognoz rynkowych. Jej eksperckie komentarze były publikowane między innymi na łamach Pulsu Biznesu czy Rzeczpospolitej. Bliska jest jej idea zrównoważonego rozwoju, dlatego stale poszerza swoje kompetencje w tym zakresie.

 

 

Piotr Paśko

MDDP
partner, doradca podatkowy

Piotr Paśko

MDDP
partner, doradca podatkowy

Doradca podatkowy i partner w Zespole Nieruchomości MDDP. Ekspert w zakresie krajowych oraz transgranicznych projektów restrukturyzacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie transakcyjne związane z nabywaniem i zbywaniem budynków biurowych, magazynów, budynków mieszkaniowych (w tym PRS), domów studenckich, pojedynczych działek oraz całych banków ziemi itp., a także rozbudowanych portfeli aktywów nieruchomościowych i platform inwestycyjnych. Doradza polskim i zagranicznym spółkom i grupom kapitałowym, deweloperom, inwestorom (w tym funduszom private equity), jak również osobom fizycznym (HNWI), w szczególności w zakresie planowania sukcesyjnego. Wspiera także podmioty z branży energii odnawialnej – deweloperów oraz krajowych i zagranicznych inwestorów posiadających w Polsce farmy wiatrowe i fotowoltaiczne (PV). Posiada szerokie doświadczenie w zakresie projektów due diligence w różnych sektorach gospodarki – przede wszystkim nieruchomościowym, ale również energii odnawialnej, FMCG, retail i TMT. Doradza w związku z płatnościami transgranicznymi w grupach swoich klientów – realizuje przeglądy podatkowe m.in. dotyczące warunku rzeczywistego właściciela i rzeczywistej działalności gospodarczej, uzyskuje opinie o stosowaniu preferencji itp. Członek Urban Land Institute. W 2021 oraz 2022 roku zdobywca tytułu “Highly Regarded” przyznawanego przez International Tax Review w dziedzinie „Tax Transactional”.

Krystyna Pietruszyńska

JLL
dyrektorka w dziale inwestycji mieszkaniowych

Krystyna Pietruszyńska

JLL
dyrektorka w dziale inwestycji mieszkaniowych

Z rynkiem nieruchomości związana jest od ponad 15 lat. Przed dołączeniem do JLL w 2019 r. była zaangażowana w rozwój BGK Nieruchomości – pierwszego w Polsce funduszu inwestującego w zakup całych budynków mieszkaniowych na wynajem. W JLL koncentruje się na doradztwie inwestycyjnym i transakcyjnym w zakresie mieszkań wielorodzinnych, studenckich, mikroapartamentów, mieszkań senioralnych i innych aktywów w sektorze mieszkaniowym.

Konrad Płochocki

Polski Związek Firm Deweloperskich
wiceprezes zarządu PZFD

Konrad Płochocki

Polski Związek Firm Deweloperskich
wiceprezes zarządu PZFD

Adrian Potoczek

Ateli Investments
dyrektor ds. inwestycji

Adrian Potoczek

Ateli Investments
dyrektor ds. inwestycji

Ekspert z branży nieruchomości z 20-letnim doświadczeniem. Odpowiedzialny za tworzenie kompleksowych przedsięwzięć deweloperskich, stale dąży do poprawy jakość życia społeczności lokalnych.

Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. rozwoju i inwestycji w Ateli Investment Sp. z o.o., gdzie odpowiada za zarządzanie projektami i inwestycjami. Od 2020 roku pełni funkcję wiceprezesa Polskiego Związku Firm Deweloperskich oddziału krakowskiego, wspierając rozwoju sektora deweloperskiego w Polsce. Od 2021 roku także członek Rady PZFD. Wcześniej przez ponad dwanaście lat związany z Wawel Service, gdzie pełnił m.in. funkcję Dyrektora ds. rozwoju oraz Dyrektora działu sprzedaży i marketingu. Posiada również doświadczenie jako pośrednik w obrocie nieruchomościami.

Rafał Przybył

Vastint Poland
regionalny menedżer

Rafał Przybył

Vastint Poland
regionalny menedżer

Jest Regionalnym Menedżerem w Vastint Poland, gdzie od 2009 roku nadzoruje projekty rozwoju nieruchomości w Poznaniu. Z ponad 15-letnim doświadczeniem, zarządza projektami mieszkaniowymi i komercyjnymi, przeprowadza analizy rynku oraz buduje kluczowe relacje z lokalnymi władzami. Wcześniej pełnił funkcję Prezesa Zarządu w Fortis, prowadząc projekty takie jak Stary Browar w Poznaniu. Rafał specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu projektami, komunikacji oraz budżetowaniu, stosując elastyczne i kompleksowe podejście do rozwoju nieruchomości

Marcin Rams

Dom Development Kraków
prezes zarządu

Marcin Rams

Dom Development Kraków
prezes zarządu

Z Grupą Kapitałową Dom Development S.A. związany od 2021 roku. Od 2022 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Dom Development Kraków Sp. z o.o. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży deweloperskiej. W latach 2011-2021 Członek Zarządu spółek celowych realizujących inwestycje mieszkaniowe SENTO.
Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ukończył także studia MBA na University of Minnesota oraz w Szkole Głównej Handlowej. 

prof. Waldemar Rogowski

Szkoła Główna Handlowa
główny analityk BIK

prof. Waldemar Rogowski

Szkoła Główna Handlowa
główny analityk BIK

Dr hab. nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, profesor SGH. Wicedyrektor Instytut Finansów Korporacji i Inwestycji. Kierownik Zakładu Zarządzania Ryzykiem.

Absolwent (magisterium) Szkoły Głównej Handlowej  - wśród TOP 5 rocznika 1995 i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (studia podyplomowe z zakresu prawa handlowego).

Wieloletni praktyk gospodarczy – Dyrektor Departamentów Ryzyka i Klientów Korporacyjnych wiodących instytucji finansowych w tym Banku PKOBP, obecnie Główny Analityk Grupy BIK.

Komentator gospodarczy w radio i telewizji, m.in. Radio Zet, Radio RMF FM, Radio TokFM, Radio ESKA, Radio 357, Radio Nowy Świat, Polsat, TVN, TV Biznes 24 oraz prasie fachowej m.in. Rzeczpospolita, Gazeta Inwestorów Parkiet, Gazeta Prawna, Puls Biznesu i tygodnikach Polityka i Newsweek.

Przez wiele lat Ekspert ONZ ds. Rozwoju Przemysłowego UNIDO oraz konsultant Banku Światowego.

Autor lub współautor ponad 123 publikacji z dziedziny finansów przedsiębiorstwa publikowanych w renomowanych czasopismach polsko i anglojęzycznych.

Wykładowca Akademicki wielokrotnie nagradzany, m.in. dwa razy Inspiracja Roku Studentów Studiów Magisterskich i Licencjackich SGH, nagrody dla najlepszych Wykładowców na studiach MBA, m.in. MBA SGH oraz MBA WUM SGH i MBA for Startups.

Specjalizuje się w finansach przedsiębiorstwa, w tym w szczególności w rachunku efektywności inwestycji i wycenie przedsiębiorstw, zarządzaniu ryzykiem, analizie finansowej, predykcji zagrożenia upadłością, ESG, finansach zrównoważonych.

W obszarze zainteresowań naukowych i praktycznych leżą również: AI, BI, BIG DATA, Data Analytics.

 

Robert Sochacki

Bank Pekao S.A.
Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Pion Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej, Pion Bankowości Przedsiębiorstw oraz Pion Bankowości Prywatnej i Produktów Inwestycyjnych

Robert Sochacki

Bank Pekao S.A.
Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Pion Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej, Pion Bankowości Przedsiębiorstw oraz Pion Bankowości Prywatnej i Produktów Inwestycyjnych

Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Canadian Executive MBA. Dyplomowany analityk finansowy – CFA (Chartered Financial Analyst). Ukończył również IESE Business School –Advanced Management Program. 

Od blisko 30 lat związany z rynkiem finansowym. 

Od kwietnia 2015 r. do maja 2024 r. prezes Zarządu Beta Securities Poland S.A. – spółki, która wspiera rozwój funduszy ETF w Polsce. Wcześniej, w okresie od lipca 2011 r. do kwietnia 2014 r. członek Zarządu Opera TFI SA (gdzie odpowiadał za obszar inwestycji prywatnych - private equity) oraz Opera Dom Maklerski. Od czerwca 2007 r. do czerwca 2011 r. – wiceprezes Zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego (odpowiedzialny za nadzór nad obszarem rynków finansowych, finansowania projektów inwestycyjnych i sprzedaży). Ponadto pracował w PKO Banku Polskim SA jako zastępca dyrektora Departamentu Skarbu oraz w Credit Lyonnais Bank Polska, gdzie kierował zespołem sprzedaży w Departamencie Skarbu. 

Posiada wieloletnie doświadczenie w radach nadzorczych spółek kapitałowych. Zasiadał w radach nadzorczych spółek: Agiofunds TFI SA (członek Komitetu Ryzyka), PEKAES SA (członek Komitetu Audytu), SEKO S.A. (członek Komitetu Audytu), Krajowy Fundusz Kapitałowy SA, KUKE SA. 

Był wykładowcą Warszawskiego Instytutu Bankowości. Ukończył liczne szkolenia i kursy z zakresu bankowości, zarządzania i finansów.

Jakub Stankiewicz

Yareal Polska
członek zarządu, dyrektor działu development

Jakub Stankiewicz

Yareal Polska
członek zarządu, dyrektor działu development

Jest związany z Yareal Polska od 2014 roku. Od początku tego okresu pracuje w dziale rozwoju inwestycji, najpierw na stanowisku managera ds. rozwoju inwestycji, a następnie od września 2016 r. na stanowisku dyrektora. Od stycznia 2021 r. zarządza działem jako Head of Development, od lutego 2023 r. członek zarządu.

Z branżą deweloperską związany jest od 2007 roku. Przed dołączeniem do zespołu Yareal pracował w hiszpańskiej firmie deweloperskiej Gala Polska na stanowiskach związanych z rozwojem spółki, a następnie z kompleksowym prowadzeniem inwestycji jako dyrektor ds. inwestycji.

Ukończył studia na kierunku gospodarka przestrzenna na SGGW, zdobył dyplom MBA, ukończył również wiele kursów i studiów podyplomowych z zakresu nieruchomości.

 

Tomasz Stoga

Profit Development i PZFD
prezes Profit Development, wiceprezes Polskiego Związku Firm Deweloperskich i prezes PZFD Wrocław

Tomasz Stoga

Profit Development i PZFD
prezes Profit Development, wiceprezes Polskiego Związku Firm Deweloperskich i prezes PZFD Wrocław

Szczęśliwy mąż i ojciec, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. W 1998 r. rozpoczął swoją karierę w branży deweloperskiej. W latach 2002-2011 był Prezesem Zarządu Inkom SA, następnie został Dyrektorem Oddziału Wrocław Dom Development SA. W 2012 r. objął stanowisko Prezesa Zarządu Profit Development SA, gdzie realizuje się obecnie, tworząc projekty komfortowe dla mieszkańców, bezpieczne i nowoczesne, a także dobrze wpisujące się w istniejącą tkankę miejską zarówno we Wrocławiu jak i Warszawie i Łodzi. Stawiając sobie za cel budowanie mieszkań i domów dla najbardziej wymagających klientów, zrealizował kilkadziesiąt inwestycji deweloperskich.

Od pięciu kadencji zasiada w Zarządzie Polskiego Związku Firm Deweloperskich, dwie kadencje w Radzie Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Prezes Oddziału Polskiego Związku Firm Deweloperskich we Wrocławiu. Aktualnie Wiceprezes PZFD.

Wykładowca na kierunku „Inwestycje w nieruchomości i działalność deweloperska” Studiów Deweloperskich na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Człowiek o niebanalnym poczuciu humoru i bardzo pozytywnym podejściu do życia. Miłośnik dobrej kuchni. Pasjonat podróży, odkrywania nowych miejsc oraz poznawania różnorodnych kultur.

Zaraża optymizmem, ceni rzetelność i inteligencję. Zdaje sobie sprawę, jak ważny jest wizerunek oraz reputacja firmy, na które trzeba ciężko pracować, kreując pozytywną kulturę organizacji, co bezpośrednio przekłada się na relacje z klientami i firmami współpracującymi.

 

Adam Urbański

TDJ Estate
dyrektor sprzedaży

Adam Urbański

TDJ Estate
dyrektor sprzedaży

Adam Urbański, dyrektor sprzedaży, TDJ Estate

Maciej Wandzel

PZFD
prezes zarządu

Maciej Wandzel

PZFD
prezes zarządu

Przedsiębiorca i inwestor od lat związany z rynkiem finansowym i branżą nieruchomości. Jest prezesem Soho Development Homes & More – spółki będącej współautorem sukcesu inwestycji Soho Factory zrealizowanej na stołecznej Pradze. Specjalizuje się w rewitalizacji nieruchomości postindustrialnych. W maju 2024 r. wybrany na prezesa Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

W przeszłości działał w wielu spółkach, przez kilka lat był wiceprzewodniczącym Rady Giełdy, Przewodniczącym rady nadzorczej Ekstraklasy SA, był również współwłaścicielem Legii Warszawa.

Jest członkiem Polskiej Rady Biznesu.

Z wykształcenia prawnik. Jego pasją jest futbol, opera i praca, w którą angażuje niemal całą energię.

Natalia Weremczuk

Miasto Poznań
Zastępczyni Prezydenta

Natalia Weremczuk

Miasto Poznań
Zastępczyni Prezydenta

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu. Ukończyła także studia Master of Business Administration. Radczyni prawna, dyrektorka Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu od 2020 r. Wcześniej przez dziesięć lat zastępczyni dyrektora, zajmująca się analizą i wyznaczaniem standardów prawnych przy tworzeniu dokumentów planistycznych. Jako pełnomocniczka Prezydenta i Rady Miasta reprezentowała Miasto Poznań przed sądami administracyjnymi w sprawach dotyczących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Członkini Towarzystwa Urbanistów Polskich. Autorka publikacji i ekspertyz z zakresu prawa administracyjnego, w szczególności planowania i zagospodarowania przestrzennego. Wykładowczyni akademicka na Wydziale Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej UAM.

Od września 2020 roku Natalia Weremczuk pełniła funkcję dyrektor Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu. W tym czasie Pracownia przygotowała projekt nowego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Poznania (alternatywnie nowe Studium - konstytucję przestrzenną Poznania), 61 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (w tym plan ochronny dla poznańskich Szacht, czy poznańskiej Cytadeli, plan poszerzający klin zieleni na Strzeszynie, plan dla nowego parku linearnego na Górczynie, nowy plan dla Starego Miasta, czy plany inwestycyjne dla obiektów poprzemysłowych na terenie dawnej EC Garbary na Ostrowie Tumskim (tzw. mała wyspa), na terenie dawnej Rzeźni Miejskiej, czy na terenach w rejonie ulicy Starołęckiej. Pod kierownictwem Natalii Weremczuk, we współpracy z PKP, MPU przygotowała również nową koncepcję zagospodarowania dworca głównego w Poznaniu.

Od maja 2024 r. pełni funkcję Zastępczyni Prezydenta Miasta Poznania do spraw polityki przestrzennej i gospodarowania nieruchomościami, gospodarki komunalnej i lokalowej oraz środowiska.

Grzegorz Wrona

Miasto Rzeszów
zastępca prezydenta miasta Rzeszowa

Grzegorz Wrona

Miasto Rzeszów
zastępca prezydenta miasta Rzeszowa

Pełni funkcję Zastępcy Prezydenta Miasta Rzeszowa, nadzorując kluczowe obszary miejskiej administracji, w tym: Biuro Rozwoju Miasta Rzeszowa, Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, Wydział Architektury, Wydział Geodezji, Wydział Działalności Gospodarczej i Zezwoleń oraz Wydział Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki.

Posiada 27-letnie doświadczenie w zarządzaniu i restrukturyzacji przedsiębiorstw, a także w dziedzinie marketingu. Od 2009 roku Grzegorz Wrona związany był z sektorem energetycznym.

Jest absolwentem prestiżowych polskich uczelni: Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi, Akademii Rolniczej w Krakowie oraz Uniwersytetu Rzeszowskiego co odzwierciedla jego interdyscyplinarne podejście do zarządzania i rozwoju miasta.

Jego doświadczenie przyczynia się do dynamicznego rozwoju Rzeszowa, zwłaszcza w obszarach urbanistyki, transportu, gospodarki oraz promocji miasta na arenie międzynarodowej.

Wiktor Wróbel

Nosalowy Dwór
prezes zarządu spółki Nosalowy Dwór

Wiktor Wróbel

Nosalowy Dwór
prezes zarządu spółki Nosalowy Dwór

Ukończył studia prawnicze ze specjalizacją w prawie handlowym i prawie spółek na Uniwersytecie Bristolskim i na University of Law (Wielka Brytania) oraz w Göttingen (Niemcy). Pracował jako angielski radca prawny w londyńskich biurach kancelarii Allen & Overy, a potem Simpson Thacher & Bartlett, gdzie doradzał bankom, funduszom private equity oraz innym instytucjom finansowym. Od 2015 roku pełni funkcję prezesa zarządu spółki Nosalowy Dwór, zarządzającej wszystkimi obiektami pod marką „Nosalowy”.

Jacek Zengteler

Yareal Polska
prezes

Jacek Zengteler

Yareal Polska
prezes

Dołączył do Yareal Polska na początku 2016 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Działu Projektów Mieszkaniowych, następnie rok później powierzona mu została funkcja Członka Zarządu.

Od grudnia 2019 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego, od lutego 2022 roku Wiceprezesa, a od lutego 2023 Prezesa Yareal Polska. Pełni również funkcję członka zarządu Yareal Polska Holding.

Z branżą deweloperską związany jest od 2002 roku. Swoją karierę zawodową rozwijał w firmie Dom Development S.A., gdzie między innymi pracował na stanowiskach Wice Dyrektora ds. Rozwoju, Dyrektora Działu Nieruchomości odpowiedzialnego za akwizycje gruntów oraz Dyrektora Działu Klienta; pełnił także funkcję Prokurenta Spółki.

Jacek Zengteler jest absolwentem studiów ekonomicznych, zdobył dyplomy MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Carslon School of Management, University of Minnesota. Ukończył liczne kursy i szkolenia związane z zarządzaniem i rynkiem nieruchomości, w tym między innymi Strategic Leadership Academy w Ican Institute, czy Real Estate Economics and Finance w London School of Economics and Political Science. Od 2019 r. jest Członkiem Zarządu Warszawskiego Oddziału PZFD, a od września 2021 r. do maja 2023 zasiadał również w Zarządzie PZFD na szczeblu krajowym.